Friday, 11 March 2011

kfc..kentucky fried chicken..yummmy..sdapnya..

Mesti ramai bloggers kat sini yang suka makan KFC kan? haa..masa korang kecik – kecik pun parent korang selalu bawak makan kat KFC dan jarang sekali bawak kita makan McDonald, Pizza Hut atau A & W. Okeh, kalau korang suka makan dekat KFC, apa menu kat KFC tue yang korang suka makan? Kalau haku,ak suka makan snake plate dia jer. Ayam kureng sket sebab terlampau berminyak. Kalau  ak makan seketul kompom tak lalu nak makan lagik seketul sebab muak. Eh kejap! apa ak bebel neyh..owh yaa..lupa..sebenarnya ak bukan nk cerita pasal KFC ataupun resepi rahsia ayam goreng KFC tue. Sebenarnya haku nak tunjuk gambar seorang mamat mana tah yang kreatif sangat. Lepas makan ayam KFC ada something yang dibuatnya. kalau nak tahu tengok ar gambar kata bawah neyh..hehe
njoy d pic..hehehe


P/s:Mesti dia tengah tahan ketagih nak isap rokok lepas makan neh..hahaha

No comments:

Post a Comment