Wednesday 14 March 2012

jiwa kacau

xtaw kenapa..
rasa penat dgn semua yg happen..
kenapa jadi camni..boleh x semua prob ni get out from my life..
pliz be kind 2 me
xde spe yg aku boleh mngadu
xde spe yg aku leh cter
xde spe yg boleh mendengar sgala
kecuali hanya dirimu ya Allah

apabila mentari petang berlabuh pergi
aku masih lagi di situ
menanti dan terus menanti
bilakah akan tiba saat itu
aku mahu menangis sepuas nya
tapi aku malu
malu pada org sekeliling ku
malu pada semuanya
lantas ku pendamkan semua nya di dalam lubuk hati ku
biar pown ia sakit dan tersirat
tapi x mungkin sesiapa pown dapat mendengar nya dan memahami nya
mungkin ada hikmah atas segalanya
aku percaya
percaya sat ari nanti akan ada rahmat buat diriku yang kerdil ini
ku harap semua nya masih belum terlambat lagi..........................................

No comments:

Post a Comment