Saturday 13 October 2012

pagi yang indah

assalamulaikum

hari ini aku bangun awal sangat-sangat
cehhhh, ayat macam tak pernah bangun awal langsung pulak kan..haha
xde laa, hari minggu selalu nya liat sikit aku ni nak bangun
almaklumla, tidur lambat....

tapi...

semalam aku tidur awal
daripada aku merapu bukak internet bagai, baik aku tidur..
betul tak, instead pakwe aku dah off handset, and say goodbye to me coz sakit kepala
so apa tunggu lagi, aku pown tidur la
but then, asyik terjaga je,
tidur bangun tidur bangun,
last sekali aku mengalah,
aku gagahkan kaki bangun dan pergi amik wuduk dekat toilet...

so,
solat la subuh, mandi basuh baju semua,
terus menghadap buku-buku and assignment yang bertimbun bak gunung ni..


lepas 2, PIJA datang bilik bagi MIMS and PHARMACO THERAPY HANDBOOK yang aku baru beli 2,
thanxs pija tolong belikan...
thanxs sangat-sangat
buku-buku ni aku kena guna untuk tahu mengenai DRUG yang diperlukan untuk treat patient
besides to COUNSEL patient



sebelum ni aku pinjam yang kak ZIRAH punya...
x sedap lah kan guna yang orang kerap-kerap
diorg pown nak kena jugak..kan kan?

 BNF yang aku pinjam kak zirah 2 x dapat  nak beli lagi sebab stock abis
maybe next week baru ada stock baru...

after this nak beli SARAWAK HANDBOOK, DRUG INFO and BRITISH NATIONAL FORMULARY pulak
total semua RM500......

-till then, k bye-

No comments:

Post a Comment