Saturday 21 January 2012

bowink!!!!!

keboringan yg melampau...dah duk dpan kfc tapi xleh nk mkn..
lapoo..lapoo..lapoo...
actually skunk ni tgah mnggu mr.A dtg..x muncul2 lagi pown..npe ntah...katanya komuter dya power down..almaklumlah kan..musim gong xi fa cai skunk ni...hehehe
confem2 la org ramai gla..btol x???
sesak kowt..tadi time aku nek bas pown...berhimpit mcam tin sardin...(alamak lapar, manusia dlam bas pown dah di aggap makanan..)hehehe

seyes lapaaaaarrrrrrrrr gila ni..coz pagi tadi..bgun2 trus g tunggu bas..pas 2 plak..bas x dtag2..mogok agaknya..x pown pakcik bass g kutip angpau..haha
kejam nya aku...ak g tggu bas dgn qat coz qat nk balik kedah..dah la ujan lebat ya rabbi ya karrim..abis bsah kasut aku yg x bpe comei 2..huhu

tapi aku dgn qat tbahkan ati jugak nk nek bas...sbb kami SAAAAYYAANNGG RAPID KL..^_^

padahal sbnr nya 2 je satu2 nya transport yg ada utk kami kaum2 yg miskin harta (KERETA) ni..selamat murah je..klu x, mmg jalan kaki la jwabnya..tgah POKAI teramat ssgt dah ni..hujung2 sem, mmg la kering konyang *kontang laa..hehe
k2..sambung crita...kn ujan lebat n bas qat tiket ddya kul10 so dah kul9 ni, tapi bas still x smpay2 lagi, ujan lak makin galak menangis x maw behenti2...aku ngan qat apa lagi, NEXT MISSSSIOONN..alin!!!!!hahaha
coz dlam geng aku dya sowg je yg bwak keta...tp malang TIDAK BERBAU (sejak bila lak ada bau)hehe, nk di jadikan cerita kereta alin x leh stat..again..sobs sobs..so qat ngan ada pown men la lawan tolak keta alin di tgah2 ujan gerimis 2 (gerimis lah sgt kan, lbat kowt)...

AGAIN!!!!
xleh jugak nk hidup2 keta alin, even qat ngan ada menggunakan KUDRAT KERAMAT yg ada..hehehe...nk taw sbb apa?????
sebab keta terstop dpan bonggol jln yg tggi yg besar dan gemuk..haha
so kekuatan KUDRAT KERAMAT qat ngan adda x dpat menandingi KEPOWERAN bonggol jalan yg hitam lg bergerigi 2..hehe

aku???
mana aku time 2???
npe wujud watak adda tiba2..heehe
aku x ngelat k..

p/s:jap. kitaberahatsebantarmakanKFC!!

No comments:

Post a Comment