Tuesday 10 January 2012

kenapa kenapa dan kenapa???????????

knpa mnda yg 5 taun lepas berulang kembali dalam hidupku
knpa memilih sekarang
 utk perkara yg berlaku 5 taun lepas terjadi kembali dalam hidupku
knpa mnda ni terjadi pada diri hamba mu ini ya Allah

aku dah x sanggup lagi mengharungi mnda yg sma yg berlaku dkat ak 5 tahun lepas
knpa
kenapa msti masa yang sama
action yg sama situation yg sama    
knpa
knpa bukan org lain
knpa mesti aku
knapa mencari ak

aku igtkan pe yg berlaku 5 tahun lepas xkn berulang lagi
dan aku dah xnk igt dah
aku dah campak jauh2 dah

tapi
knpa mnda 2 dtg kembali  hari ni
knpa ya Allah
ak x kuat ya Allah
huhuhuhuhuhuhuhu

andai ini suratan Mu utk ku ya Allah
aku terima......



Wahai jiwa-jiwa yang tenang! Kembalilah kepada Tuhanmu dengan hati yang redha dan diredhaiNya. Maka masuklah ke dalam golongan hamba-hambaKu, dan masuklah ke dalam surgaKu."
[al-Fajr, 89: 27-30]

duhai hati ♥ tenanglah dikau..




No comments:

Post a Comment